Loading...
Obsługa Klienta 2017-09-13T09:41:24+00:00

Opinie o Energy Match

Satysfakcja klientów
Przyjazność
Profesjonalizm
Rozwiązywanie problemów

Naszym głównym celem jest zadowolenie Klientów. Dlatego chcemy być nieustannie w kontakcie z Tobą. Im lepiej wiemy jakie znaczenie dla Twojej rodziny lub firmy ma energia, tym lepiej będziemy mogli o Ciebie zadbać.
Nie krępuj się jeśli masz sugestię, pytanie lub chcesz złożyć skargę.

Możesz skontaktować się z nami o każdej porze.

Pomóż nam zdobyć 10!

Zachęcamy do przesłania Państwa opinii oraz dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, radami i pomysłami korzystając z formularza poniżej

Pomóż nam

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Najcześciej zadawane pytania

Sprawdź czy twoje pytanie znajduje się na poniższej liście,
jeśli nie skontaktuj się z naszym biurem obsługi.

Uzyskanie znakomitych warunków zakupu prądu od Energy Match jest bardzo proste i bezpieczne. Najłatwiej jest wypełnić ten formularz i załączyć ostatnią fakturę. Możesz również skontaktować się z działem sprzedaży poprzez [email protected] lub pod numerem telefonu (22) 123 0820
Nie, jeśli zmieniasz na Energy Match.
Energy Match na podstawie pełnomocnictwa przeprowadzi za Ciebie całą procedurę.

Licznik odczytuje cały czas ten sam dystrybutor energii (OSD), który odczytywał licznik do tej pory.

Dystrybutor energii jest odpowiedzialny za dostarczenie swoimi sieciami prądu, który nabywasz od sprzedawcy. Dystrybutor jest monopolistą na danym terenie i nie można go zmienić. Sprzedawcę możemy dowolnie zmieniać.
Zmiana sprzedawcy jest procedurą administracyjną i nie ma wpływu na ciągłość dostaw prądu.
Nie. Zgodnie z prawem energetycznym, dystrybutor energii (OSD) jest zobowiązany zapewnić wszystkim odbiorcom równoprawne traktowanie.
Tak jak do tej pory Pogotowie Energetyczne dostępne pod numerem 991.
Faktury prognozowane są na podstawie historii Twojego zużycia. Jeśli dystrybutor dostarcza nam rzeczywiste dane istnieje możliwość rozliczania według nich (obecnie jest to możliwe jedynie dla dużych firm). Oczywiście cyklicznie, w miarę otrzymywanych odczytów licznika, rozliczamy prognozy z rzeczywistym zużyciem.

Do tej pory płaciłeś za dwie usługi na tej samej fakturze – dystrybucję i sprzedaż. Po zmianie sprzedawcy te dwie rzeczy zostają rozdzielone co ułatwia kontrolę wydatków i czyni rozliczenia łatwiejszymi. Porównujesz tylko ten element, na którym możesz oszczędzać. Nie ma możliwości zmiany dystrybutora. Co ważne, nadal istnieje możliwość otrzymywania jednej faktury w przypadku podpisania Umowy Kompleksowej (GUD-K). Aby podpisać taka umowę zachęcamy do pozostawienia swoich danych kontaktowych w formularzu dostępnym pod adresem https://energymatch.pl/umowa-kompleksowa/

Nie znalazłeś tego czego szukałeś?

Poznaj ofertę sprzedaży energii

Dołącz do naszego zespołu

Dowiedz się więcej o nas

Zostań naszym partnerem

Sprawdź jak z nami się skontaktować

Zrozum jak łatwo zmienić sprzedawcę energii