Dwa najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów w czerwcu

2017-03-30T17:05:55+00:00 20 lipca 2015|
[:pl]
  1. Dlaczego dostaję wiadomość SMS przypominającą o zbliżającym się terminie płatności nawet, gdy już dokonałem zapłaty?

Wiadomości przypominające o zbliżających się płatnościach  generowane są automatycznie. Mają one na celu ustrzec naszych klientów przed opóźnieniami w uiszczaniu opłat a co za tym idzie uniknięciu dodatkowych kosztów.  Jeśli opłacili Państwo fakturę na czas, prosimy uznać wiadomość za niebyłą

  1. Czym jest opłata handlowa? Za co płacę?

Opłata handlowa jest pobierana za obsługę administracyjną (np. wystawienie oraz wysyłkę faktury). To standardowa opłata naliczana przez firmy sprzedające energię elektryczną[:en][et_pb_section admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

  1. Dlaczego dostaję wiadomość SMS przypominającą o zbliżającym się terminie płatności nawet, gdy już dokonałem zapłaty?

Wiadomości przypominające o zbliżających się płatnościach  generowane są automatycznie. Mają one na celu ustrzec naszych klientów przed opóźnieniami w uiszczaniu opłat a co za tym idzie uniknięciu dodatkowych kosztów.  Jeśli opłacili Państwo fakturę na czas, prosimy uznać wiadomość za niebyłą

  1. Czym jest opłata handlowa? Za co płacę?

Opłata handlowa jest pobierana za obsługę administracyjną (np. wystawienie oraz wysyłkę faktury). To standardowa opłata naliczana przez firmy sprzedające energię elektryczną

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][:]

Zostaw komentarz