Pogotowie energetyczne

2018-06-29T12:04:58+00:00 28 listopada 2017|

Pogotowie energetyczne
Pogotowie Energetyczne naprawia lub zabezpiecza w celu późniejszej naprawy uszkodzone linie energetyczne. Pracuje 24 godziny na dobę, 365 dni w tygodniu.
Numer pogotowia energetycznego: 991
Kiedy należy wezwać Pogotowie Energetyczne?
– Gdy zauważysz uszkodzenia sieci energetycznej
– Gdy zauważysz, że wejścia lub zamknięcia do obiektów energetycznych są uszkodzone
– Gdy w Twojej okolicy nie ma prądu
– Gdy Twój licznik działa nieprawidłowo
– Gdy zerwałeś plombę po dokonaniu wymiany przelicznikowego bezpiecznika
Jakie dane należy podać dzwoniąc na Pogotowie Energetyczne?
– Nazwę miejscowości
– Dokładny adres
– Twoje imię i nazwisko
– Informację, od kiedy nie ma prądu
Kiedy zapłacisz za Pogotowie Energetyczne?
Możesz ponieść koszty związane z przyjazdem Pogotowia Energetycznego, gdy awaria związana jest z wewnętrzną instalacją w budynku (np. awaria w instalacji w mieszkaniu). W przypadku awarii na klatce schodowej, koszty ponieść może zarządca budynku, gdyż takie instalacje nie są własnością dystrybutora energii elektrycznej. Granice odpowiedzialności przedstawione są w umowie o świadczenie usługi dystrybucji lub umowie kompleksowej.
Jak pracuje Pogotowie Energetyczne?
W pierwszej kolejności pracownicy Pogotowia Energetycznego usuwają awarie, które są zagrożeniem dla życia lub zdrowia (np. przewody leżące na ziemi, uszkodzone przewody przesyłowe). W dalszej kolejności przywracane jest zasilanie domów oraz obiektów przemysłowych.